Gwarancje i serwis sklepu internetowego Mrs. Rabbit – Emilia Zając
Drogi Użytkowniku!
Prosimy o kontakt telefoniczny z pod numerem +48 519 822 512 w celu potwierdzenia uszkodzenia oraz zarejestrowania zgłoszenia.
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych lub okradzenia przesyłki podczas transportu, jest sporządzenie protokołu niezgodności oraz natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie Sklepu Mrs. Rabbit. Po pokwitowaniu odbioru przesyłki i ewentualnym dokonaniu płatności Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela firmy przewozowej. Jeśli zawartość przesyłki nie byłaby zgodna z zamówieniem, kurier spisuje na życzenie odbiorcy protokół niezgodności oraz przyjmuje przesyłkę do zwrotu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy odmówić przyjęcia przesyłki, w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
Odstąpienie od umowy
Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży i zwrócić zakupiony produkt w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów innych niż bezpośrednie koszty zwrotu. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument może skorzystać z ogólnodostępnego formularza zwrotu, przesyłając je na adres Sklepu lub na adres email biuro@mrs-rabbit.pl
Produkt należy odesłać na adres Sklepu (Sklep Mrs. Rabbit Lipińska 146A, 05-200 Wołomin) na własny koszt w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, wraz z kompletem akcesoriów, gwarancją i oryginałem dowodu zakupu oraz pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy z numerem konta bankowego bądź adresu. W przypadku uznania odstąpienia od umowy sklep zwróci Klientowi równowartość towaru w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.
Kontakt z administratorem
Masz jakiekolwiek wątpliwości bądź pytania?
Śmiało!
Napisz na adres e-mail:
biuro@mrs-rabbit.pl
bądź skontaktuj się telefonicznie:
+48 519 993 059
Pozdrawiamy,
Zespół Mrs-Rabbit